مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) از مرتلان ۹ تا ۲۳ سال برای تلاوت در ماه مبارک رمضان در آستان حضرت معصومه (س) ثبت نام می‌کند.

به گزارش فائزون، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (ع) با هدف جذب و آماده‌سازی مرتلان جهت کرسی ترتیل نوجوان و جوانان در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ طی فراخوانی شرایط ثبت نام را اعلام کرد.

شرایط سنی لازم برای ترتیل‌خوانی نوجوانان ۹ الی ۱۵ سال و امید (جوانان) ۱۶ الی ۲۳ سال در نظر گرفته شده است.‌

افراد متقاضی حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی‌ماه فرصت دارند، ثبت نام خود را کامل کرده و فایل صوتی خود را ارسال نکنند. افرادی که فایل صوتی آنها از سوی کارشناسان تأیید شود، پس از قبولی در مصاحبه حضوری به دوره آموزشی دعوت خواهند شد.

شروع دوره آموزشی از ۱۵ بهمن‌ماه به مدت دوماه است و افراد منتخب در این دوره با استفاده از اساتید شناخته شده و توانمند، آمادگی‌های لازم را جهت تلاوت ترتیل در ماه مبارک رمضان کسب می‌کنند.

با توجه به استقبال و ظرفیت بالای توانمندی نوجوانان و جوانان در ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است که کرسی ترتیل ویژه جوانان با عنوان ترتیل امید در کنار کرسی ترتیل نوجوانان و اساتید(بزرگسالان) اضافه شود. 

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این طرح و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی https://sarshomar.com/fa/s/۳L۳N۴ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *