۱۰۸ نفر، شامل ۹۲ قاری و ۱۶ مدرس در مرحله دوم نهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم حد نصاب لازم را کسب کردند.

به گزارش فائزون، ۱۰۸ قاری و مدرس توانستند با کسب حد نصاب لازم، مجوز ورود به مرحله سوم و نهایی نهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان را دریافت کنند. مرحله دوم نهمین دوره ارزیابی از نیمه آبان آغاز شد و تا هفته اول دی‌ماه ادامه یافت.

این مرحله که شامل قرائت تحقیق و مصاحبه در دو بخش قاریان و مدرسان بود، با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد، تعداد ۱۰۸ نفر شامل ۹۲ قاری و ۱۶ مدرس، موفق به کسب نصاب لازم در یکی از درجات یک تا چهار شدند.

داوری بخش رشته قرائت تحقیق این مرحله را عباس امام‌جمعه، غلامرضا شاه‌میوه، احمد ابوالقاسمی، کریم دولتی، محمدرضا پورزرگری، سعید رحمانی، حسن مختاری و علی‌اکبر کاظمی برعهده داشتند.

در بخش مصاحبه نیز حمیدرضا مستفید، محمدرضا ستوده‌نیا، مهدی حسنی، غلامرضا شاه‌میوه، احمد ابوالقاسمی، حسن مختاری، مصطفی زرنگار، علی‌اکبر ملکشاهی، مهدی نباتی و محمدحسین فریدونی به عنوان ارزیاب و داور این بخش حضور پیدا کردند.

آزمون مرحله سوم نیز که به دروس نظری اختصاص دارد، نیمه دوم بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

لازم است قاریان و مدرسان با مراجعه به سامانه جامع ارزیابی، بخش آیین‌نامه‌ها (آزمون نظری)، مواد آزمونی خود را از جداول مربوطه دریافت نموده و با آمادگی کامل در آزمون نظری شرکت کنند. افرادی که برخی از سرفصل‌های منابع و دروس نظری را در مراکز آموزش عالی گذرانده‌اند، با ارسال مدرک معتبر و پس از تأیید آن در دبیرخانه ارزیابی، از آزمون دروس گذرانده شده، معاف خواهند شد.

شرکت‌کنندگان، تصاویر مدارک خود را تا ۳۰ دی‌ماه از طریق پیام‌رسان سروش به شماره ۰۹۳۸۹۶۹۳۴۹۰ ارسال کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *